středa 10. prosince 2008

Reakce na článek: "Poslední rasista"

Odkaz na článek, který je předmětem mé reakce: http://www.antifa.cz/28-mteorie-posledni-rasista.html

Předně musím uznat, že původní článek je psán velmi sofistikovanou formou a autor si s tím evidentně dal dobrou práci. To ale nic nemění na tom, že se jedná jen o další z mnoha pokusů podpořit falešné lži o rovnosti ras od lidí hlásajících současnou verzi hloupého, naivního a fanatického multikulturalismu.

A teď už k samotnému článku. Ten je rozdělen na různé kapitoly s různými nadpisy, takže budu reagovat po nich, aby pro případného zkoumatele bylo jednodušší se zorientovat.

Poslední rasista - život rasismu visí na vlásku: Velmi oblíbená fráze o "překonaném" rasismu a "starých myšlenkách". Proč by ale rasismus měl být nějak překonán? A hlavně JAK by měl být překonán? Rasy zde existují a rozdíly mezi nimi jsou patrné a nejde ani zdaleka o nějakou barvu pleti, kterou se stupidní antirasisti ohánějí. Ono to pak na člověka působí stylem, že rasismus je jenom o barvě, ale pak bychom klidně mohli někoho nesnášet za jinou barvu očí nebo vlasů a to by byl nesmysl. Zde nelze být dál od pravdy. Pokud už někdo nemá barevné rád, tak je mu nějaká barva pleti naprosto u řiti. Podle ní to jenom rozeznává a když něco takového vidí, tak si prostě automaticky dává bacha. A proč si dává bacha? Protože s cizími rasami jsou prakticky vždy spojeny vzorce chování, které naprosto neodpovídají kulturním zvyklostem nás, Evropanů, ale hlavně velmi často neodpovídají ani zákonům nás, Evropanů a též mám za to, že je moje svaté právo nemít někoho rád. Pokud vím například, že nějaká etnická skupina se vyznačuje nižší inteligencí, asociálním chováním a mnohonásobně vyšší kriminalitou než průměrný bílý člověk a platí to o naprosto drtivé většině této etnické skupiny, tak po mě prostě nikdo nemůže chtít, abych sám sobě lhal o tom, že "oni jsou stejní jako my"....Ne, nejsou stejní. Nejsou, nebyli a nebudou. Bere jim to právo na život? Ne. Ale nevidím důvod, proč by jim to nemělo vzít právo tady být. Zpravidla se pak velmi často antirasista ozve s příkladem nějakého vzdělaného, chytrého a slušného jedince z dané menšiny a snaží se mi vnutit, že podle něj mám hodnotit i ten zbytek. Já to ale dělat nebudu, protože tento slušný jedinec nemá nejmenší logickou souvislost s tím neslušným zbytkem a není ničím jiným než výjimkou, která naopak potvrzuje, že integrace menšin by byla možná, kdyby ty samotné menšiny chtěly. Takže ohledně řečí autora o překonaném rasismu - já na něm nic překonaného nevidím. Je přirozený a vzhledem k současným politicko-kulturním podmínkám i nutný a já prostě nehodlám sám sobě lhát o tom, že rozdíly nejsou, když je musí vidět i naprostý idiot. V odstavci se ještě mluví o jakémsi harmonickém soužití. K tomu mám taky svoje - harmonické soužití je možné jen v případě, že se dotyčné skupiny shodují a chtějí spolu harmonicky žít. V současnosti je to ale tak, že naivní multikulturalisti se snaží zbytku společnosti vnutit žití vedle band kriminálníků, které po žádném soužití netouží.

Rasa jako legitimní označení?: Cituji: "Celkově je možné tedy hovořit o trendu a převládajícím názoru o existenci spojitostí mezi biologickými vlastnostmi jedince a jejich nutných následcích v sociálním chování. Takový pohled byl hojně během 18. a 19. století využívaný nejen ve vědě, ale také v běžném životě. Jako ilustrace může posloužit tehdejší snaha vysvětlit kriminalitu biologickými předpoklady, které měly jasně určit skupiny lidí, které jsou ke zločinnosti předurčeny a které už od narození směřují na šibenici. (Giddens 1999: 190)"---> Taky další oblíbená fráze antirasistů. Zároveň i naprostá kravina. Asi snad každý z nás si už někdy řekl, jak je to a to dítě podobné svojí mamince nebo tatínkovi, atd., že? Může mi někdo říct, proč by nemělo být podobné i charakterově? Pokud jsou rodiče kriminálníci a asociálové s nižší inteligencí, tak dítě s největší pravděpodobností dopadne stejně. Ano, vliv na to bude mít i prostředí, to je samozřejmé. Že se geneticky předávají viditelné znaky ví každý. Proč se ale popírá, že se předávají i ty neviditelné? Další věc je ta, že ačkoliv je genetika fajn a důležitá věda, tak patent na pravdu ale nemá. Pořád dost věcí nasvědčuje tomu, že je ta věda teprve takříkajíc v plénkách a osobně se mi velmi hnusí, jak se ji multikulturalisti snažej zneužívat k ospravedlňování svých zvrhlých idejí. K tomu si připočtěme, že bádání o věcech, které multikulturalismu nesedí, je vždy pod ohromným politickým tlakem. Čeho se multikulturalisti bojej? Žeby snad pravdy? Dle autora je prý pojem rasy už dávno vyvrácen. Zde snad jen odkáži na předchozí odstavec, kde jsem to vysvětlil snad celkem jasně. Rozdíly jsou a jsou viditelné a nezmění se to i kdyby se multikultilháři rozkrájeli.

Pojem rasy v praxi, aneb od Henryho Forda po Adolfa Hitlera: Na tomhle odstavci se autor docela solidně vyřádil. Teď se ale já vyřádím na něm. Krom dalších klasických antirasitických keců se zde totiž ukazuje autorova povaha. Nejprve mluví o rovnosti. To je další fiktivní pojem. Já nevím jak vy, ale já si rovný tedy s ostatními nepřipadám. Jsem snad lepší nebo horší? Určitě jsem lepší než mnozí a jistě i horší než mnozí. Takhle je to s každým z nás. Občas potkáme někoho, o kom si prostě řekneme, že to je fakt charakter nebo víme, že mu to líp pálí a tak a tady jsme prostě horší nebo se naopak potkáme s nějakou fetkou či něčím podobným a tady víme, že jsme prostě lepší než ta amorální troska, co před námi stojí. Co z toho plyne? Že rozhodně nejsme rovni. Ano, měli bychom si být rovni před zákonem, ale naprostá lidská rovnost není nic jiného než utopistická kravina.....Cituji: "Použití rasismu jako ospravedlnění nerovnoměrného rozdělení statků a nespravedlivého postavení lidí v kapitalistické společnosti vykládá Imanuel Wallerstein jako zcela běžné před 2. sv. válkou po celém světě, které se pouze vymklo kontrole a dočkalo se svého nechtěného vrcholu v nacistickém Německu."---> Tak a máme jasno. Kterápak skupinka lidí se ohání nespravedlivým nerovnoměrným rozložením statků v kapitalistické společnosti? Komunisti a socialisti. Autor nám zde tedy krásně vyrudnul a všem nám ukázal, odkud vítr vane. Dále v odstavci mluví o termínu kategorizace, který popisuje, jak si o někom automaticky děláme obrázek aniž bychom ho znali, atd. Je toto ale snad špatně? Když vím, že například naši Cikáni jsou menšina, ale kriminály jima přetejkaj a to jsou ještě zvýhodňováni, tak se podle toho budu i chovat a taky přemýšlet. Vím dobře, že existují i slušní jedinci z tohoto etnika. To ale nic nemění na tom, že když vidím někde Cikána, tak budu radši ostražitější, protože mám asi tak jedno procento pravděpodobnost, že vedle sebe budu mít nějakého slušného. Je neskutečné s jak neuvěřitelnou drzostí se nám multikulturalisti snažej vnutit, že jsme to my, kdo je špatný jen proto, že nechceme být slepí.

Je odstranění pojmu rasy řešením?: Zde najdeme opět jen rovnostářské kecy. Na cokoliv, co by stálo za reakci, jsem reagoval už výše.

Místo rasismu klepe na dveře etnocentrismus: Autorovi vadí posuzování kultur podle měřítek své vlastní. Na to mám pouze jedinou odpověď: "No a co?" Já nikomu jeho kulturu neberu, ale pokud se to s tou mojí tluče a cpe mi to na moje území, tak to tady chtít prostě nebudu. Plně chápu, pokud mě někdo nechce u sebe a nijak mu to nevyčítám. Ale ve své zemi chci mít vládu toho, co se mi líbí. Nikdo po mě nemůže chtít, abych toleroval něco, co považuji za škodlivé. Další věc je, že ono spílání na posuzování kultur z pohledu své vlastní vůbec nic neřeší, protože NIKDY NIKDO NEMŮŽE POSUZOVAT NĚCO Z JINÉ NEŽ SVOJÍ PERSPEKTIVY. Mimo vlastní rozum se nedostaneme. Jo, já rozumím snaze být co nejobjektivnější, ale mimo rámec subjektivity se člověk nikdy prostě nedostane a když se například snaží cizí kulturu vnímat z jejich pohledu, tak tím nikdy nedosáhne ničeho jiného než že to pořád vidí ze svého pohledu, akorát si myslí opak. Zde bych chtěl snad jen odkázat na svoje zamyšlení nad multikulturalismem. Dnes je druhého listopadu a článek zatím neexistuje, ale do týdne tu bude, takže pokud toto někdo čte a je například devátého, tak už může začít hledat:) Tady dál na problematiku vnímání cizích kultur psát nebudu, protože to je fakt na samostatnej článek, takže toto stručné vyjádření zatím musí stačit. Snad jen ještě zmíním, že autor zde rýpe i do kolonizátorů. To je též oblíbené téma a ačkoliv zde jsem nenašel ono spílání na naši odpovědnost za kolonizaci, tak sem přesto něco napíšu. Často se setkávám s tím, že mi někdo říká, že mám část odpovědnosti za kolonizaci a útlak jiných na jejich území a proto jim teď nemůžu bránit se sem stěhovat. Moje odpověď zní jednoduše: "Ale můžu. Já jsem snad něco kolonizoval? Ne a nehodlám jakkoliv podporovat likvidaci vlastní kultury jenom proto, že si někdo potřebuje vylejvat svoje svědomíčko. Já jsem nic nikomu neprovedl a pokud se někdo cítí odpovědný za něco, co neudělal, tak ať si to vychutná sám a nenutí do toho ostatní. Plus ještě dodávám, že ona snaha bílou civilizaci vinit ze všeho možného je jen důkazem pokrytectví multikulturalistických levičáků, kteří z jedné strany mají plnou hubu keců o tom, jak nesmíme paušalizovat a z druhé neváhají ani vteřinu, aby všechny bílé označili za původce celosvětového zla."

Jak se vyrovnala věda s rasismem?: Já vím přesně jak. Kdykoliv někdo začne rýpat do tohodle tématu, tak má politicky korektně povolený pouze jediný názor a to ten multikulturalistický. Věda se s rasismem vyrovnala tak, že skrz politický nátlak a cenzuru jsou ostrakizováni všichni, kdo mají jiný než oficiální názor. Dále autor rýpe do zaměňování sociálních problémů za rasové. To jsou opět jen další lži. Každý ví, že kde bydlej například Cikáni, tam je zpravidla mnohem vyšší kriminalita. Je to problém sociální? Určitě taky ano. Ale je prachsprostým multikulturalistickým pokrytectvím snažit se vytěsnit fakt, že s rasou to nic společného nemá.

Žádné komentáře:

Okomentovat