Trošičku jsem přemýšlel nad pár věcmi a dospěl jsem k závěru, že to, co dnes různí dredatí kavárenští „yntelektuálové“ nazývají hrdě multikulturalismem, nemá s pravým multikulturalismem nic společného a naopak je to prvek, který kultury ničí!
Zamysleme se nad tím trošku. Co stvořilo různé kultury, jazyky, rasy? Byla to snad ona dnes s rádoby „tolerantními“ obličeji propagovaná promíšenost všeho možného? Naopak, byla to oddělenost. Samozřejmě nikdy nebyla a ani nebude absolutní, to je snad každému jasné. Kultury se měnily, stěhovaly, atd. Ale možnost vzniku kultur je dána jedině určitým déletrvajícím vývojem, který není násilně přerušen z jiného směru a je do jisté míry osamostatněný.
Přirovnání by se dalo najít s endemity. To jsou druhy zvířat, které se vyskytují jen na určitém místě na světě a to ne proto, že by byly na zbylých už vyhubeny, ale proto, že žily nějak izolovaně v určitém prostředí a rozvinuly se do něčeho, co není nikde jinde.
Podobné je to i u kultur. Rozvinuly se specifické jazyky, tradice, formy historie, atd. a pokud by měli pravdu ti, co tvrdí, že pocházíme z jednoho rodu, tak i specifické rasy. Rozvinuly se neopakovatelné kultury s neopakovatelnou historií a mnoha krásami pocházejícími právě z oné odlišnosti a do velké míry autonomního vývoje.
Aby ale mohlo být toto zachováno, musí si každá kultura umět chránit sebe sama na svém území a přestože musí být otevřená (izolace k ničemu nevede), musí si umět zachovat svrchovanost. Samozřejmě, věci se mění a měnit budou a nejde o žádnou konzervaci. Jde o uvědomění. Naše historie není jenom cár papíru, který nám předkládají ve školách, abychom z jeho našprtání-se mohli dostat dobrou či špatnou známku. Naše historie pomáhá tvořit nás samotné. Spojuje nás. Samozřejmě opět připomínám, že není zdaleka tím jediným důležitým, ale co bychom byli bez ní? Byli bychom nic? To rozhodně ne. Ale uvědomme si, že člověk je tvor společenský a společnost je prvek, který potřebuje a tento prvek je tím pevnější, čím pevnější má svoje základy. A ty základy jsou pak tvořeny tím, co máme společné. Jistě, najdou se situace, které náhodně spojí naprosto neznámé lidi. Po drtivou většinu času je ale pojítkem právě ona historie a její zachování nezávisí jen na tom, že ji budem učit ve školách, ale hlavně na tom, že ji kompletně nepošlapeme a nezničíme vše, co budovala.
Co dalšího si lidé neuvědomují, je, že součástí historie je i dnešek. Pokud necháme například vydrancovat naši zem cizí kulturou, rasou, národem, o svoji historii přijdeme, protože ti jiní přinesou tu svoji a naši zašlapou do země. Musíme být schopni filtrovat. Umožnit ostatním rozvoj a tolerovat jejich specifika, i když se nám někdy nebudou líbit (za předpokladu, že nás nebudou ohrožovat samozřejmě), ale zároveň si chránit svoje na svém plus umět vybírat to dobré od cizích a nebrat s tím i to špatné.
Někdo by si toto mohl opět vyložit jako snahu o nějaké zmražení současného stavu nebo nedovolení změn, atd. Ne, to by byla blbost. Opět říkám, že společnost se rozvíjela, rozvíjí a bude se rozvíjet a to do velké míry i v spoluexistenci s ostatními okolními společnostmi. Pokud by někoho zde ještě stále napadalo, že jsem konzervativec – ne, není tomu tak. Uvědomuji si ale důležitost zachování určitých hodnot. Jednotlivé hodnoty jsou samozřejmě relativní a změnitelné, ale pokud společnost ztratí veškeré hodnoty, zanikne nebo bude pohlcena cizí společností, která má hodnoty jiné, ale zato pevnější a je ochotna si je bránit nebo je prosazovat (Podobně se teď rozmáhají v Evropě muslimové. Hodnoty mají sice velmi často na úrovni středověku nebo ještě mnohem hůř, ale zato si za nimi stojej a kdykoliv se někdo jen zamračí jejich směrem, jsou okamžitě připraveni dokázat mírumilovnost své víry likvidací všeho, co jim přijde do cesty.).
To už si ovšem neuvědomují dnešní levicoví rádoby-intelektuálové považující sami sebe za civilizační pupek světa mající patent na pravdu. Oslnění „vzory dobra“ jakým je třeba Dalajláma se snaží kopírovat jejich vzory, ale ne tak, že jsou otevření diskusi a skutečně tolerantní jako on a jemu podobní, ale tak, že se snaží všem toleranci a diskusi rozkázat a to na pevně stanovených základech. Například o Cikánech se říká, že jsou utlačovaná menšina. Netolerantní je tedy každý, kdo má něco proti a vůbec jim nezáleží na tom, že může daná osoba mít pravdu a být v právu. Tito „ochránci slabých a utlačovaných“ mluví často o diskusi, ale ta je u nich většinou to, že s nimi souhlasíte. Kdo nesouhlasí, tak je samozřejmě „nácek“.
Je ale načase toto změnit. Slabí jsme totiž ve skutečnosti my, když se necháváme často nakazit touto falešnou kryptosocialistickou tolerancí a přesně z toho důvodu jsme často i utlačovaní kdejakým svinstvem, kterému dojde, že si zde díky tomu může dělat, co se mu zlíbí. Výsledkem jsou pak hořící města po celé Evropě, mraky ghett, kam beze zbraně nemůžete vstoupit ani ve dne, obří kriminalita různých „utlačovaných menšin“, atd. Chyba je samozřejmě svalována na kohokoliv, jen ne na ně.....A pokud si čirou náhodou někdo všimne, že podpalování desítek tisíc aut, rabování, ničení škol, knihoven, obchodů, krádeže, přepadávání, znásilňování a vraždy nejsou zrovna mírumilovnou formou protestu (opět většinou tmavých protestujících podpořených často bílými anarchosocialisty), tak má ten někdo smůlu – je označen za netolerantního, xenofobního, rasistického nácka, který chce utlačovat specifické projevy cizích kultur (O obětech těchto „specifických projevů“ se už nemluví. Jsou totiž zpravidla bílé a tak by to byl opět rasismus, kdyby něco nenahrávalo tmavým.).
Nechci ale, aby někdo tato moje slova vnímal jako fňukání, že s tím „někdo něco měl dělat.“ Je tomu naopak. Že se toto děje je vinou nás všech. My sedíme pohodlně rozvalení u televizí a doufáme, že s tím „někdo něco udělá“. Systém se nás všechny snaží cíleně ukolébat. Už jste někdy potkali člověka, co vám říkal, že „jedinec nic přeci nezmůže, takže je zbytečné to řešit“? Já jich potkal už mraky a tito lidé jsou druhým důvodem (hned po levicových multikulturalistech), proč to zde vypadá takto. Nechali si systémem vypláchnout mozek a přesvědčit se o své bezmocnosti a nemožnosti jedince něco změnit. Co hůř, někteří z nich tuto bezmocnost aktivně šíří a velmi dobře si uvědomují, že oni to prostě vzdali, ale evidentně nesnesou pohled na člověka, který se nevzdal a tak alespoň chodí a smějí se mu, že nemá šanci a snaží se ho strhnout na svoji nízkou úroveň. Radím vám všem, nenechte se těmito bezpáteřními červy zlákat do propasti nicnedělání.
Vrátím se teď ještě k Dalajlámovi, protože je to skvělý příklad levicového pokrytectví. Ne on sám. Ale to, jak levičáci přemýšlejí. Je dnes celkem v módě heslo „Free Tibet.“ Nic proti němu. Plně souhlasím a podporuji. Čína je okupantská velmoc, která v Tibetu nemá co dělat. Ale uvědomují si levičáci, že když křičí „Free Tibet!“, tak dělají sami ze sebe to, co jinde nazývají náckovstvím? Nedělají náhodou to, že se snaží bránit unikátnost jedné kultury před zlovůlí druhé, která se ji snaží pohltit?
A já se vás ptám, levičáci: „Když vám Tibet tak leží na srdci, proč stejně nebráníte i svoji vlastní zemi? Proč křičíte o svobodě Tibetu s myšlenkou zachování jejich nádherné a starobylé kultury, ale kritizujete lidi, co chtějí to samé dělat tady u nás?“
Já chráním svoji kulturu, snažím se přispívat k jejímu rozvoji i zachování co nejpozitivněji. Snažím se chránit svoji zem, hranice, rasu. Jsem tím nácek? Ne! Nácek bych byl, kdybych chtěl ostatní kultury vymazat! Já je nechci vymazat! Já chci jejich svrchovanost na jejich územích, ale chci též naši na našem! Skutečná multikultura, tedy skutečná kulturní pestrost, bude existovat pouze za předpokladu, že si jednotlivé kultury budou schopny bránit svoje území, historii, jazyk, národ, rasu.....
Jsem to tedy já, kdo je skutečný multikulturalista. Chci, aby svět byl pestrý. Aby jednotlivé kultury zachovaly svá jednotlivá specifika. Aby jednotliví lidé nosili ve svých srdcích hrdost na svoji zemi a spolu s ní cítili i odpovědnost za její chod. Neřvu pokrytecky o svobodném Tibetu zatímco jako mor ničím vlastní kulturu! Chci „Free Tibet“, ale chci, aby i moje země byla „Free“! Aby i moje kultura, národ, jazyk, rasa, dál přežívaly! To mě činí skutečným multikulturalistou!
Vy, kavárenští levicoví intelektuálové, jste nihilisté. Ničitelé všeho. Jste rozkladným prvkem, který každá společnost do určité míry potřebuje, ale který nesmí přerůst do takových rozměrů, jako se tomu děje v dnešní době. Jste jako bakterie. Člověk s nimi musí přijít do kontaktu, aby zesílil svůj imunitní systém. Člověk musí pár nemocí přežít, protože příroda ho tak zkouší, zda je dostatečně silným jedincem a má právo dál se rozmnožovat a neohrožovat tak svojí slabou existencí budoucnost celého druhu. Jenže občas nemoc vyhraje a jedinec pak zanikne. A tohle přesně jste vy. Choroba naší společnosti.
Půjdu ale ještě dál. Oblibou dnešního levičáka je nadávat i na kapitalismus. Ok, kapitalismus má svoje chyby stejně jako každý jiný systém. To je bez debat. Nic není dokonalé. Ani být nemůže. Právě v té vrozené chybě ve všem je tajemství života a možnost skutečné existence a ne jen statického bytí bez pohybu (Dokonalost je mrtvá a nehybná. Nemůže se měnit, protože tím by mohla svoji dokonalost zvyšovat či snižovat, což by ji logicky sebralo status skutečné dokonalosti.). Ale zpět ke kapitalismu. Ten je dalším důkazem, že si levičáci často neviděj ani na špičku nosu. Nadávaj totiž na vykořisťování, nerovnost a ničení kultur, ale sami přitom označej za špínu každýho, kdo se svoji kulturu snaží chránit (Pokud to není Tibeťan. Tibet je v módě, takže křičet o záchraně jeho kultury a ničit přitom vlastní nepřijde levičákovi jako rozpor.).
Takže lidé: „Staňme se skutečnými multikulturalisty! Braňme každý svoji kulturu, národ, území, rasu! Zachovejme svoji unikátnost a podporujme to i u ostatních!“ A levičáci: „Možná by to chtělo zamést před vlastními prahy. Třeba vám pak jednou dojde, že neničíte jen všechno kolem, ale i sami sebe. A pokud dál chcete chránit menšiny, tak jenom připomínám, že bělochů je na světě jen asi 8 %. To by snad jako základní informace mělo stačit.“
Tento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětVymazatzachovávat a neničit tradice je určitě důležité, ale musíme si taky uvědomit, že ty tradice tady vytvářeli nejen češi (kteří sem kdysi taky odněkud přišli), ale i jiné národnosti, které s námi na našem území žili.
OdpovědětVymazatV pohraničí bylo naprosto běžné, že polovina dědiny byla odlišné národnosti, což občas dávalo vzniknout problémům.
Stejně, jako k nám jezdí vietnam a ukrajina, tak my češi jezdíme do zahraničí .. já jsem taky byl rok v rakousku, kde už jsou s tím lidé sžití, nikomu to problém nedělalo.
Bránit svou tradici snad neznamená vyhazovat cizince, ale sám o něco usilovat. Pokud se národy mísí, je přirozené, že si přináší i něco ze své kultury... a z historie víme, že to bylo pro všechny východné z hlediska šíření vzdělanosti a hloubky kultury.
Z čeho máš strach, co nám kdo vezme ? vezmou ti snad tvou identitu ? Já se cítím být čechem ale nevidím sebemenší důvod z toho dělat něco tak úžasného ....
Když kolem sebe vidím nacionalisty, kteří dělají z češství téměř náboženství, mám pocit, že si jen léčí mindráky.. jim nejde o národ, ale v první řadě o sebe a o 'boj' za správnou věc .. něco jim v životě chybí a tady si to nahrazují. Hledají veřejné nepřítele a proti nim bojují .... hurá na morgoše, přřistěhovalce atd. Když se ale podíváš, co konstruktivního tvoří, tak nenajdeš vůbec nic.... chlast, hospoda, bitky, demonstrace .... pro stát a češství, za které tak bojují, vlastně nedělají nic, pouze 'poukazují' na problémy. Ani se nedivím, že člověk s tak prázdným životem hledá nějaké naplnění .. a bohužel tak divné.
Píšeš o Tibetu, každý snad víme, že něco jiného jsou třeba naši morgoši a okupace tibetu, to se přece nedá srovnávat. Oni nás neokupují, pouze zneužívají díry v systému.
Tom: Jj, plně si uvědomuji, že vlivů jsou tady mraky. Však izolace by bylo to poslední, co bych chtěl a jak jsem psal: Musíme hlavně umět filtrovat. Já jsem třeba dělal dříve thajskej box. Fajn sport. Ale je to z Thajska. Nevidím v tom problém. Je to prostě pozitivní multikulturní prvek. Jenže pokud si necháme od cizích kultur a pseudokultur kálet na hlavy, tak to pak vznikaj ty negativní prvky, které můžeme vidět všude možně na západ od nás, kde je tohle multi-kulti míchání už podstatně pokročilejší. A k tomu Rakousku - já tam sice nežil, ale teďka nedávno tam odsoudili nějakou političku za to, že řekla, že Mohammed by byl na dnešní poměry jen obyčejnej pedofil (což je pravda). V Holandsku teď souděj Wilderse za to, že vyjádřil svůj názor na islám. Vůbec po celé Evropě se začíná s docela brutálním útlakem svobody slova, základního pilíře naší kultury.
OdpovědětVymazatČeho se bojím? Že vše půjde do řiti, ovládne nás islám, naše kultura bude systematicky utlačována, budou likvidováni vzdělaní lidé nesouhlasící s islamizací, atd. Zkráceně se řítíme do diktatury a to sakra rychle.
Jo, plno nacionalistů si léčí mindráky, podobně jde plno úchylů do církve, protože se styděj za svoje úchylky a považujou je za hřích:) Blbcům se nevyhneš v žádný skupině.
Jinak mě v životě nic nechybí, nic si nevynahrazuju, přesto aktivně šířím názory, které šířím. Je celkem oblíbené klišé hledat za nepohodlnými aktivitami mindráky, zneužívání v mládí, atd. Pozorně si toho všimni. Když je někdo zneužívanej v mládí, tak je to chudáček, co mu musíme pomoct, pokud je to ale i nacionalista, tak je to hajzl a debil, co se neumí vyrovnat se životem, protože byl zneužívanej:)...Zde ti musím poděkovat ale:) Vnuknul jsi mi námět na další článek:) Jak tohle dopíšu, hned se do něj pustím:) Jinak dříve jsem sliboval článek o duchovnu a ateismu - taky je v pořadí, jenom prostě ještě není komplet, je těch článků v pořadí víc a dával jsem ho jednomu týpkovi chytrýmu ke korektuře, chci znát jeho názory, protože je to přesně ten typ člověka, kterýho k tomuhle potřebuju - my se oba tak nějak shodnem nakonec na výsledku, ale prostě každej jdeme k problému z úplně jiný strany a zhádáme se pokaždý jak psi:)))
Ale pokračujem - ano, plno z nich nic konstruktivního netvoří. Jak vidíš, snažím se být výjimkou:) Vyjal bych však demonstrace - ty mají smysl. Fungují jako tahák na média a beranidlo a jelikož je dneska dost v módě cenzura názorů, tak i tohle jejich "poukazování na problém" je sakra důležitý.
Dále rozhodně odmítám řeči o jejich prázdných životech. Co je podle tebe prázdnej život? Opět podívej na mě - jsem aktivní, nemám prázdný život.
Ohledně Tibetu - to jsi trošku nepochopil, co jsem tím měl na mysli. Tibet ukazuju jako příklad pokrytectví a hlouposti multikulturalistických levičáků, kteří z jedný strany dělaj vše možné pro podporu zachování tibetské kultury, ale když chce někdo tady zachovávat tu naši, tak je to hnedka "zkurvenej nácek."...Tibet je zde pouze příkladem pro jejich hodně děravou argumentaci, hloupost a pokrytectví.
A k morgošům - ano, zneužívaj děr v systému, ale uvědom si ,že ten systém není nastavenej prostě na ně. Na ně se musí jinak, oni potřebujou tvrdou ruku, pak jsou OK. Proto maj různý ty svoje krále a podobný papaláše, co rozhodujou. Občas vidíš v telce i příklady. Třeba nedávno - nějakej Cikán z Chanova tam dal několika nepracujícím práci spočívající v kultivaci okolí, úklidu, atd. Ti lidi potřebujou, aby jim takhle někdo dával směr a měl nad nima dohled. Ohledně našeho systému - pokud ho zpřísníme kvůli Cikánům, tak to ve finále odnesou i naši lidi. I lidi, co skutečně podporu potřebujou, ale nedostanou ji, protože jisté rychle-se-množící etnikum na ni parazituje. Jasný, i u nás by se našlo dost lidí, co to zneužijou, ale zdaleka ne tolik, aby to byl problém. Problémovej ten systém je kvůli Cikánům, dopad to ale bude mít i na naše lidi.
Já zde také vidím rozdíly, ale asi trochu jiné, než ty ....
OdpovědětVymazat1/ lidé, kteří řeší problém konstruktivně a realisticky
2/ lidé, kteří se zviditelňují, vyhledávají násilná řešení, dělají si z problému kariéru
Do první skupiny obvykle patří pár slušnějších politiků, někteří sociální pracovníci aj. ....
Ve druhé skupině se nalézají lidé, kteří skloubí pár faktů a napadnou nějakou skupinu .. jako ten holandský nacionalista. Nechci říct, že lhal ... on prostě a jednoduše z koránu vytrhnul pasáže tak, že udělal z muslimů debily. Totéž by se dalo v jiném měřítku udělat i s biblí .. vzhledem k tomu, že současné křesťany v jakési míře znáš by jsi byl schopen reagovat ... víš, že většina křesťanů bez ohledu na to, co si o tomto náboženství myslíš, jsou lidé mírumilovní .... nikoho nenapadají, nikomu nic nevnucují(pouze nabízejí..). Muslimové by ale takové tezi klidně věřili ... už jen proto, že je jim náš svět neznámý a mají o něm dost zkreslené představy. Podobné je to i z druhé strany.
K Mohamedovi ... možná by v dnešním měřítku byl pedofil, tehdy ale byl náhled jiný ... a říct toto je myslím výslovná urážka těch, kdo ho považují za svého proroka. My si neustále žádáme svobodu slova, pak ale můžeme zrovna tak říct že Áda a Stalin byli fajn kumpáni a měli dobré myšlenky .... mělo by to mít nějaké hranice a respekt vůči cítění ostatních. Když mi řekneš, že Džízus byl vůl, řeknu si, že vůl jsi ty... ale jiné lidi by to mohlo dost urazit...
Ještě k těm skupinám: pokud někdo přináší konstruktivní návrh nebo řešení, pak bez ohledu na reálnost k tomu člověku chovám úctu. Pokud někdo jen blemcá nebo vykřikuje, že cigoši jsou svinstvo a vietnamci mají táhnout, pak je to u mě jen chudák...
Tom: Nikdo by Wilderse neposlouchal, kdyby každej neviděl, že má pravdu. Já mimochodem Korán četl.
OdpovědětVymazatJo, to o křesťanech vím, což nic nemění na tom, že kde se křesťanství příliš rozroste, tam získá moc a to začne být nebezpečné, protože se začne cpát do politiky, atd. Je třeba si na něj dávat bacha. Dokázalo už mnohokrát ve své historii, jak funguje. Dokud nemá moc, tak je to samej mír a láska, jakmile ji dostane, začne likvidovat, co mu přijde pod ruku.
Mohamed by v dnešním měřítku byl jen obyčejnej pedofil. Však proto je tam to V DNEŠNÍM MĚŘÍTKU. Není to žádná urážka. Je to fakt.
Že je to z obou stran zkreslený často? Jo, to jistě ano, což nic nemění na tom, že soužití našich dvou kultur se ukazuje jako stále nemožnější a s tím je třeba kalkulovat.
Respekt vůči cítění ostatních? Fajn, takže já jsem bejval satanista, teď se k tomu vrátim a ty se s křes´tanstvím jdi zahrabat, protože tvůj Bůh uráží mého Boha. - > Už chápeš jak tohle funguje? Ber tuhle větu jenom jako příklad, nenapadám tě a k ničemu se nevracím, ale ty tímhle výslovně podporuješ xindl, co se děje po celý Evropě. Kdykoliv si někdo jen uprdne muslimským směrem, hned je oheň na střeše a hned je to "dyzgrymináce more a rázizmus".
Žádné hranice a respekt vůči cítění jiných neuznávám, neuznával jsem a nikdy uznávat nebudu. Tím nemyslím, že chci někomu brát jeho víru, ale pokud s něčím nesouhlasím, tak se do toho prostě pustim a jestli to někoho uráží, tak si sakra může zůstat uraženej. Nikdy bych neklesnul tak hluboko, abych neschopnej argumentace šel někam fňukat, "že mě ti zlí lidé netolerujou". Mám právo na svůj názor stejně tak jako kdokoliv jinej a když chce někdo mít nějakej názor, tak si ho taky musí umět obhájit.
Když řeknu, že Ježíš byl vůl, tak si zasloužím podobnou reakci, protože jsem neodůvodnil, proč si to takto myslím. A že to někoho urazí? Však prosim, taky mě může urazit. Pořád je to tisíckrát lepší než "citlivě cenzurovat diskusi".
K poslednímu odstavci: Ano, tady se shodnem, ale až na tu drobnost s tou reálností. Konstruktivní řešení je řešení reálné. Vymyslet si utopii umí každej.
Ještě citát nakonec od Salmana Rushdieho: "Vlastně, popravdě, pokud zastáváte nějaký soubor myšlenek, který se mi hnusí, je v pořádku být ohledně něj fóbický."
OdpovědětVymazatOdkaz zde: http://www.youtube.com/watch?v=_csG7HOSElw&feature=channel
Tom: Mno, ještě se radši doplním, protože jsem ten první příspěvek napsal dost útočně, tak aby nebyl špatně pochopenej - jde mi o to, že v dnešním světě se tahle citlivost hrozně prosazuje jako cenzura. Citlivost je považována za argument. Někomu se něco nelíbí, tak to prohlásí za urážku. Islám je tohodle dokonalým příkladem. ... Součástí každého názoru má být i jeho schopnost argumentace, logického obhájejí sebe sama. Citlivost nehraje roli. Pokud někoho urazím, může mě urazit taky. Celým tím jsem nechtěl říct, aby tady byl nějakej brajgl, diskuse neměly pravidla, každej každýho urážel, atd., nerad bych aby to takto bylo pochopeno. Sám jsi ještě říkal, že to musí mít nějaký hranice, aby třeba někdo neříkal, jak byli Stalin a Hitler fajn - podle mě si to klidně říkat může. Já předložím důkazy, proč fajn nebyli a ať se s tím hošík popere. Není důvod někoho takového cenzurovat ať kvůli tomu, že jejich názory jsou považovány za prokazatelně špatné, tak kvůli případné něčí citlivosti.
OdpovědětVymazat